استفاده از ماسک جوانه گندم با این روش بسیار خطرناک است

ترکیب مفید ماسک جوانه گندم حاوی بسیاری از ویتامین های مفید مانند A، E، PP، F و B است که زیبایی پوست را افزایش داده و از سلامت آن مراقبت می کند.

ویتامین PP خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و با پیری زودرس مبارزه می کند و ویتامین A از بروز بیماری های پوستی جلوگیری می کند، وضعیت مو را بهبود می بخشد.

ویتامین F همچنین فعالیت هورمون ها را تنظیم می کند مهمتر از همه، ماسک جوانه گندم حاوی ویتامین E است و روند پیری را آهسته می کند، متابولیسم چربی را عادی می کند و عملکرد غده تیروئید را بهبود می بخشد.

ماسک جوانه گندم حاوی فسفولیپید، تری گلیسیرید، آهن، سلنیوم و روی است و یک آنتی اکسیدان طبیعی است.

اگر نواحی مشکل را با ماسک ماساژ دهید بهترین اثر را خواهید داشت این کار را هر روز به مدت دو هفته انجام دهید هم می توانید یک جلسه ماساژ کلاسیک انجام دهید و هم از نازل های ضد سلولیت استفاده کنید که گردش خون را بهبود می بخشد و باعث می شود چربی سریعتر جذب شود.

ماسک جوانه گندم

از ترک ها اگر علائم کشش اخیراً ایجاد شده و همچنان رنگ صورتی دارند، ماسک می تواند پوست را ترمیم کند در این صورت هر روز به مدت 10 دقیقه ماسک را روی نواحی مشکل دار بمالید.

با توجه به مقدار زیادی ویتامین، ماسک قادر خواهد بود حالت ارتجاعی پوست را بازگرداند اگر علائم کشش یک “سن” جامد داشته باشند و بیش از شش ماه سن داشته باشند، ماسک به احتمال زیاد نمی تواند پوست را به ظاهر قبلی خود بازگرداند.

برای ناخن ماسک جوانه گندم را می توان برای تقویت صفحات ناخن استفاده کرد هر روز به مدت یک هفته بعد از دوش گرفتن یا حمام ماسک را روی ناخن ها بمالید پس از یک هفته، ناخن‌های شما قوی‌تر می‌شوند، رنگ صورتی سالم به خود می‌گیرند و کمتر شکننده می‌شوند.

در این مدت، نباید ناخن های خود را مانیکور و رنگ کنید تا به لاک آسیب نرسانید و بشقاب ها را بیش از حد خشک نکنید بسیاری از زنان قبلاً از تمام مزایای استفاده از ماسک جوانه گندم قدردانی کرده اند.