استفاده از ماسک شنی جلبک دریایی در روتین دانش آموزان اجباری شد

قبل از استفاده از ماسک شنی جلبک دریایی باید دلایلی را بیاموزید که چرا می خواهید جلبک را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

دکتر لامیس حمدان، متخصص پوست به طور خاص از استفاده از محصولات غنی از جلبک و عصاره های دریایی برای حفظ ظاهر و احساس عالی پوست در طول فصل سرد و خشک استفاده کرد.

جلبک به عنوان یک عنصر زیبایی معمولی در نظر گرفته نمی شود، اما هزاران سال است که در مراقبت از پوست استفاده می شود.

به آن یک “مواد معجزه آسا” و “قوی ترین راز اقیانوس” لقب داده شده است و حتی خطوط و مارک های کامل مراقبت از پوست وجود دارد که به استفاده از جلبک ها و سایر عصاره های دریایی اختصاص داده شده است (در مورد Phytomer، Algenist، و La Mer شنیده اید، درست است. ؟).

دو نوع اصلی جلبک وجود دارد: ماکرو و میکرو. ماکرو یک نوع در مقیاس بزرگ است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. این چیزهایی است که در اقیانوس شناور می بینید و وقتی کسی کلمه “جلبک” را می گوید اولین بار به آن فکر می کنید.

این شامل جلبک دریایی، کلپ و لامیناریا (جلبک دریایی قرمز مایل به قهوه ای است که معمولاً در ژاپن یافت می شود).

همانطور که احتمالاً حدس زدید ریزجلبک بسیار کوچک است. در واقع، این یک جلبک “تک سلولی” است و شما نمی توانید آن را بدون میکروسکوپ ببینید.

این نوع اغلب در سیستم های آب شیرین و دریایی هم در آب و هم در رسوب یافت می شود.

جلبک های میکرو و ماکرو هر دو در مراقبت از پوست یافت می شوند و فواید زیادی دارند. قابل توجه ترین، شاید، توانایی آن در آبرسانی فوری و حالت دادن به پوست است.

با استفاده از محصولات حاوی این ماده، پوستی لطیف تر و مرطوب تر را مشاهده خواهید کرد که در لمس نرم است.