انتخاب بهترین لباس کودک

برای قرن ها، لباس راهی برای بیان هویت و خلاقیت ما بوده است. طراحان بزرگ مد در تاریخ بشریت نشان دادند که لباس می تواند منعکس کننده دوره های تاریخی، موقعیت های سیاسی یا روابط صمیمی بین دو نفر باشد. ما در بزرگسالی لباس‌هایمان را با در نظر گرفتن راحتی، زیبایی، شرایط یا هوس انتخاب می‌کنیم. هر کدام از ما راهی برای انتخاب نحوه لباس پوشیدن داریم، اما این حس زیبایی شناسی چه زمانی ایجاد می شود؟

کودکانی هستند که ظاهر شدن در آنها زمان زیادی می برد، اما چیز طبیعی این است که بین 12 ماهگی تا 2 سالگی، کوچولوی ما شروع به ترجیح رنگ ها، شکل ها و حتی لباس ها کرده است. و وقتی بزرگ می شوند و یاد می گیرند خودشان لباس بپوشند، آن وقت است که این سوال بزرگ پیش می آید: آیا باید به آنها اجازه دهیم لباس خود را انتخاب کنند؟

آیا کودکان باید لباس خود را انتخاب کنند؟

پاسخ به این سؤال بزرگ، همانطور که عملاً در تمام جنبه های زندگی انسان اتفاق می افتد، این است: بستگی دارد. البته شرایط و موقعیت های مختلفی وجود دارد. اگر فرزندتان را به رویدادی می‌برید که در آن آداب خاصی انتظار می‌رود، او باید مانند بقیه از آن پیروی کند. اما اگر نه، چرا لباس هایش را خودش انتخاب نمی کند؟

انتخاب لباس کودک و لباس نوزادی 5 تکه از جنس پارچه کرپ مازراتی شما می تواند جنبه های زیادی از پیشرفت شما را افزایش دهد و این همیشه چیز خوبی است.

و هنگامی که موقعیت خاصی وجود دارد که در آن تصمیم باید محدودتر باشد، به سادگی صحبت کردن با آنها است. حتی اگر جوان باشند، اگر به نظرات آنها احترام بگذاریم و به آنها گوش دهیم، فرزندانمان می توانند به همان اندازه با ما منطقی باشند.

چیزی که غیرقابل انکار است این است که اجازه دادن به پسرتان برای انتخاب لباس کودک پسرانه خودش می تواند برای او بسیار خوب باشد. اینها تنها برخی از مزایای بسیاری است که برای توسعه شما خواهد داشت:

1. عزت نفس شما را افزایش می دهد
همه ما می‌توانیم بفهمیم که چرا انتخاب لباس‌های خود باعث می‌شود احساس اعتماد بیشتری نسبت به خودتان داشته باشید. اگر با آنچه می پوشید احساس راحتی می کنید، اگر با چیزی که می خواهید بیان کنید سازگار است، ارتباط با دنیای اطرافتان بسیار آسان تر است. برای بچه ها هم همینطوره انتخاب لباس خود هر روز به شما این امکان را می دهد که احساس خود را در لحظه بیان کنید و این به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

اگر این موضوع را با نشانه‌هایی از تایید همراهی کنیم، باعث می‌شویم پسرمان در تصمیم‌گیری‌هایش احساس حمایت کند. به این ترتیب ما به شما نشان خواهیم داد که انتخاب های شخصی شما دارای ارزش هستند و برای تایید ایده های خود نباید به نظر دیگران وابسته باشید.

2. استقلال خود را تقویت کنید
کودکان تمایل دارند از بزرگسالان به عنوان یک عمل بازتابی برای رسیدن به استقلال خود تقلید کنند. بنابراین، اگر به آن‌ها اجازه دهیم کمد لباس‌هایشان را به‌گونه‌ای که سن‌شان بزرگ‌تر است بررسی کنند، استقلال آن‌ها را ارتقا می‌دهیم.

این روند البته با یادگیری لباس پوشیدن شروع می شود. با این کار، ما قبلاً به آنها کمک زیادی کرده ایم تا از خودشان مطمئن باشند و کمی خودمختارتر باشند. اما، اگر آنها نیز بتوانند انتخاب کنند که قرار است چه چیزی بپوشند، ما این احساس را بیشتر تقویت خواهیم کرد.

برای اطلاع از قیمت لباس کودک و لباس بچه گانه دخترانه مجلسی به این سایت مراجعه کنید.