بادی بچگانه + قیمت خرید فروش

بادی بچگانه از جمله لباس های ضروری است که می توانید برای فرزندان خود تهیه کنید؛ بادی ها لباس های بسیار راحتی هستند که باعث هرچه مرتب تر دیده شدن فرزند شما خواهند شد.

اگر می خواهید یکی از این بادی ها را برای فرزند خود تهیه کنید اما اطلاعات شما در مورد آنها کم است، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با کمک اطلاعات ارائه شده در این مقاله بتوانید بادی نوازد پسرانه مرغوب تری خریداری کنید.

بادی بچگانه + قیمت خرید فروش

بادی بچگانه

بادی بچگانه طراحی اصلی بادی ها از مایوهایی که یک تکه هستند گرفته شده است؛ اگر مایوهای یک تکه را دیده باشید، قسمت بالایی و قسمت شورت به یکدیگر متصل هستند به همین خاطر لباس به طور راسته و بدون انفصال دیده می شود. از آنجایی که مایوها بسیار راحت هستند، بعضی از تولیدکنندگان به فکر تولید لباسی افتادند که مانند مایوها راحت و متصل باشند اما امکان پوشیدن آنها در خارج از استخر وجود داشته باشد. بادی بچگانه فانتزی را می توانید با هر مدل شلوار و یا حتی دامنی بپوشید، هیچ محدودیتی برای بادی ها وجود ندارد.

اما بادی ها تنها برای بزرگسالان طراحی نشده اند، بلکه بیشتری کارایی آنها برای نوزادان و کودکان است؛ در واقع طراحی یکسره و راحت بادی باعث شده است که به بهترین گزینه برای کودکان تبدیل شود. بادی بچگانه کار را برای مادر و پدرها راحت تر کرده است.

دیگر لازم نیست که همیشه در حال مرتب کردن لباس فرزندان خود باشید؛ بادی ها همیشه مرتب و خوش ایست به نظر می آیند. از آنجایی که کودکان مدام در حال بازی و حرکت هستند، لباس های آنها بالا می رود و یا نامرتب به نظر می آید، اما بادی ها به دلیل اتصالی که در قسمت پایینی پاها دارند مانع از بهم خوردن نظم لباس ها می شوند.

امروزه از بادی برای لباس های زیر کودکان هم استفاده می شود؛ یعنی شما می توانید این لباس ها را در زیر لباس های اصلی فرزند خود استفاده کنید. این کار در فصل زمستان باعث گرم باقی ماندن شکم و پهلوهای فرزند شما می شود. در فصل های گرم سال مانند تابستان می توانید بادی ها را به صورت تکی مورد استفاده قرار دهید.

از آنجایی که در قسمت زیرین بادی ها برای اتصال از دکمه استفاده شده است، استفاده از آنها راحت تر هم شده است؛ می توانید زمانی که بیرون از منزل هستید آنها را از قسمت پایین باز کنید تا فرزند شما بتواند به راحتی از دستشویی استفاده کند. این بادی ها هیچ محدودیتی برای رفع نیازهای فرزندان شما ایجاد نمی کنند.

بادی بچگانه اصفهان

بادی بچگانه اصفهان در کشور ما شرکت های تولیدی زیادی مشغول به تولید انواع بادی هستند، اما شرکت بادی بچگانه اصفهان و لباس نوزادی 5 تکه از جمله شرکت هایی است که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و همواره بهترین و باکیفیت ترین جنس بادی را به بازارهای داخلی و مشتریان ارائه کرده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های بادی اصفهان این است که از جنس الیاف های طبیعی و نخی تولید شده است به همین خاطر کیفیت آنها بالا است؛ از آنجایی که کودکان پوست لطیف تر و حساس تری دارند، لازم است که در تولید بادی های مخصوص کودکان حتما از نخ های طبیعی استفاده شود تا مشکلی برای پوست کودک ایجاد نشود.

شرکت اصفهان از افراد متخصص و حرفه ای در تولید بادی ها استفاده می کند؛ این افراد به طور تخصصی در زمینه تولید بادی فعالیت دارند و در تمام مراحل نظارت دقیقی انجام می دهند. تمام بادی ها در مراحل نهایی توسط ناظرین تایید می شوند و بعد از تایید این افراد بادی ها روانه بازارها می شوند.

یکی از ویژگی های خوب بادی اصفهان این است که هم از نظر طراحی و هم از نظر سایز تنوع زیادی در محصولات خود اعمال کرده است؛ تنوع سایز بادی باعث شده است که کودکان با هر سایزی بتوانند بادی مناسب خود را استفاده کنند. همچنین تنوع رنگ و طراحی بادی ها هم بسیار بالا است؛ متنوع بودن رنگ و طرح بادی باعث می شود که کودک به استفاده از این مدل لباس ها تشویق شود.

بادی بچگانه سفید

بادی بچگانه سفید بادی بچگانه سفید، یکی از بهترین بادی هایی است که بسیار پرفروش بوده و تقاضای زیادی برای تهیه آنها وجود دارد؛ اما شاید این سوال برای خواننده این مطلب پیش بیاید که چرا بادی های سفید پرفروش تر هستند؟

رنگ این محصولات علت اصلی فروش بالای آنها است؛ رنگ سفید از نظر بهداشتی گزینه مناسب تری است چرا که این رنگ آلودگی ها و لکه ها را خیلی واضح نمایش می دهد. از آنجایی که سیستم دفاعی کودکان ضعیف تر از سیستم دفاعی بزرگسالان است، لازم است که حساسیت بیشتری هم برای کودکان اعمال شود.

برای خرید لباس نوزاد و به الیاف آن دقت فرمایید، زیرا کثیف یکی از علت های اصلی بیماری در کودکان است و این لباس ها باید به طور مرتب تعویض شوند؛ از آنجایی که رنگ سفید خیلی زود آلودگی ها را نمایش می دهد، همین مسئله باعث می شود که والدین سریع تر اقدام به تعویض لباس فرزند خود کنند. از طرفی شستشوی لباس های یکدست سفید با مواد شوینده قوی راحت تر از لباس های رنگی است.

بادی بچگانه مجلسی

بادی بچگانه مجلسی امروزه دیگر بادی ها فقط برای زیر لباس و یا تنها در محیط منزل استفاده نمی شوند؛ بادی بچگانه مجلسی از جمله بادی هایی است که به صورت مجلسی و خیلی شیک طراحی و دوخته شده است به همین خاطر می توانید از این لباس ها در مهمانی ها استفاده کنید. از آنجایی که در قسمت زیرین این لباس ها از دکمه استفاده شده است، می توانید در طی مهمانی تمام نیازهای کودک خود را برطرف کنید.

تنوع بادی مجلسی و بسیار بالا است در نتیجه می توانید بسته به سن فرزند و سلیقه او یکی از بهترین مدل های بادی را خریداری کنید. نوع طراحی ها و وسایلی که بر روی بادی مجلسی استفاده شده است به صورتی می باشد که به پوست کودک آسیبی وارد نمی کند، در واقع بادی مجلسی کاملا بی خطر است.

قیمتی که برای بادی مجلسی و لباس هندی بچه گانه در نظر گرفته شده است، به نسبت سایر بادی ها گران تر است چرا که از جنس پارچه و وسایل گران تری بر روی آنها استفاده شده است. عموما بادی ها جزء لباس های کودک گران قیمت نیستند، می توانید با هزینه ای مناسب آنها را برای فرزندان خود تهیه کرده و حس راحتی بیشتری را برای آنها فراهم کنید.