باند کشی ساق پا باعث درمان فلجی شما می شود

این به عنوان یک رول کامل از باند الاستیک ارائه می شود باند کشی ساق پا و ویژگی چسبندگی آن از لیز خوردن باند جلوگیری می کند. بانداژ که از مواد قابل نفوذ تشکیل شده است.

از رسیدن هوا و رطوبت به زخم جلوگیری می کند. با دور نگه داشتن رطوبت، بانداژ خیساندن اطراف زخم را کاهش می دهد. استفاده از بانداژها برای آسیب های ورزشی و درمان رگ به رگ شدن بسیار توصیه می شود.

اندیشه های پایانی یک تامین کننده پیشرو در باندهای چسبی است که کاربردهای متعددی دارد و از برندهای معتبر تهیه شده است. ما محصولات با کیفیت از برندهای برتر مانند و بسیاری دیگر را برای شما به ارمغان می آوریم.

علاوه بر این، ما انواع لوازم پزشکی از جمله دارو، ویلچر، تجهیزات کمکی راه رفتن و خیلی چیزهای دیگر را درست درب منزل شما تحویل می دهیم. از فروشگاه آنلاین ما دیدن کنید تا از محصولات باکیفیت ما به راحتی در منزل خود بهره مند شوید.

بانداژ قطعه ای نوار یا پارچه است که برای کند کردن جریان خون از بریدگی یا زخم دیگر استفاده می شود. هر کیت کمک های اولیه خوب با تعداد زیادی باند مجهز است.باند

بانداژ می‌تواند از یک نوار پلاستیکی کوچک که روی نقطه‌ای که گربه شما را خراشیده می‌چسبانید تا پارچه‌ای ضخیم و پهن که برای آسیب جدی در بیمارستان استفاده می‌شود، متفاوت باشد.

شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک فعل استفاده کنید اگر من جای شما بودم، آن زانوی پوست را پانسمان می کردم تا کثیف نشود. بانداژ یک کلمه فرانسوی میانه است که از واژه فرانسوی قدیم به معنی پیوند دادن و در نهایت باند، نوار گرفته شده است.

بانداژ قطعه ای از مواد است که یا برای حمایت از یک وسیله پزشکی مانند پانسمان یا آتل یا به تنهایی برای حمایت یا محدود کردن حرکت بخشی از بدن استفاده می شود.

هنگامی که با یک پانسمان استفاده می شود، پانسمان مستقیماً روی زخم اعمال می شود و از یک باند برای نگه داشتن پانسمان در جای خود استفاده می شود.

باندهای دیگر بدون پانسمان استفاده می شوند، مانند باندهای الاستیک که برای کاهش تورم یا حمایت از مچ پا پیچ خورده استفاده می شود. از بانداژهای محکم می‌توان برای کاهش جریان خون به اندام‌ها استفاده کرد، مانند زمانی که یک پا یا بازو خونریزی شدید دارد.