با بیسکویت شکلات پتی بور ماکت برج 20 طبقه ساختند

بیسکویت ها شاید “خانگی” ترین دسرها باشند و بردن آن با خود در جاده بسیار راحت است.

بیسکویت ها می توانند ماندگار (بیسکویت و کراکر)، شکر (پر کالری ترین)، غنی، بلغور جو دوسر، پیچیده (با شکلات، لایه های مختلف) باشند.

بیسکوییت
بیسکویت ها می توانند خواص طعمی خود را برای مدت طولانی حفظ کنند، به گفته قنادی ها، بیسکویت ها باید بافت پفی داشته باشند و این غذا به خوبی با پنیر، نمک و کره همراه است.

درست کردن بیسکویت ها در خانه بسیار آسان است: برای این کار به ساده ترین محصولات – آرد، شیر، کره، شکر نیاز دارید و پر کردن، شیرین و خوش طعم را نیز می توان از آنچه در دست است تهیه کرد: شکلات، پوست لیمو، میوه های شیرین، آجیل، عسل، پنیر و حتی پیاز سبز مفید است و از دستور العمل های بیسکویت ما استفاده کنید و موفق خواهید شد.

بیسکویت شکلاتی پتی بور شیرینی شیرین و کوچکی هستند که به راحتی در خانه درست می شوند و انواع بیسکویت ها دستور العمل های پیچیده و ساده ای دارند.

بیسکویت شکلاتی پتی بور

بسته به دستور پخت و تکنیک، بیسکویت ها به چند دسته تقسیم می شوند: شکر، ماندگار، غنی و خود بیسکویتهای کره به نان کوتاه، بلغور جو دوسر و شلاق تقسیم می‌شوند.

مواد اصلی برای تهیه خمیر کلوچه آرد گندم، شکر و نوعی روغن یا چربی است علاوه بر مواد اصلی، پنیر دلمه، کشمش، شکلات، آجیل، میوه های خشک به خمیر اضافه می شود و یا با مواد پرکننده مختلف، مربا، شیر تغلیظ شده به هم چسبانده می شوند و با لعاب های مختلف پوشانده می شوند.

دستور العمل های بیسکویت، که بر اساس آن اجداد ما پخته شده اند، شباهت کمی به نمونه های مدرن دارند به عنوان مثال، عموم مردم در مورد وجود شکر و شکلات فقط در قرن های 16-18 مطلع شدند و ترکیب پخت به لطف فرانسوی ها که در پخت و پز پیشرفت کردند، به طور قابل توجهی تغییر کرد.

تا به امروز، کلوچه ها محصولات قنادی کوچکی هستند که بر پایه آرد، شکر و کره ساخته شده اند و به لطف تاریخ طولانی شیرینی ها و عشق بشر به آنها، امروزه همه می توانند کلوچه هایی به سلیقه خود پیدا کنند.