با شوینده صورت نوروا کمبود ویتامین بدنتان را جبران کنید

اگر صورت حساس و مستعد ابتلا به اگزما، درماتیت و آکنه دارید، مناسب ترین نوع شوینده صورت کم تهاجمی ترین شوینده صورت برای پوست است: شوینده صورت مایع.

این محصول علاوه بر داشتن فرمت کاربردی تری برای شستن صورت به تعداد دفعات مورد نیاز، علاوه بر کنترل چربی، حس طراوت بی نظیری را در صورت و بدن شما ایجاد می کند اما، شایان ذکر است که برای جذب بهتر، استفاده از اسفنج با هم توصیه می شود.

یکی دیگر از مزایای بزرگ شوینده صورت نوروا، ترکیبات شیمیایی آن است با داشتن ویتامین ها، پروتئین ها و اسیدهای آمینه، پاکسازی حس پاکسازی پوست شما را به ارمغان می آورد.

شوینده صورت

شوینده صورت نواری:
برای استفاده روزانه در حمام، شوینده صورت های نواری را می توان حتی برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز استفاده کرد، زیرا می توانید نوعی شوینده صورت با مقدار کم سولفات را انتخاب کنید ماده ای که در ساخت کف شامپو استفاده می شود.

قیمت نیز یکی دیگر از مزیت های این نوع محصول است، زیرا تمایل بیشتری نسبت به نسخه مایع دارد.

علاوه بر این، نکته دیگری که در هنگام خرید می توانید وزن کنید، کرمی و سفت بودن شوینده صورت تخته ای است که نیاز به اسفنج را از بین می برد، چیزی که گاهی باعث آزار پوست می شود.

با استفاده از شوینده صورت برای انجام ماساژ بدن، فوم معمولا غلیظ تر است، که در نهایت منجر به تمیز کردن شدیدتر می شود و مقاوم ترین منافذ را باز می کند.

کیف بهداشتی خود را بسازید
اکنون که تفاوت های شوینده صورت مایع و شوینده صورت تخته ای را می دانید، با مراجعه به وبلاگ ما از راه ها و چالش های دیگر نظافت مطلع شوید.

در آنجا، انواع محتوا را پیدا خواهید کرد که به شما در زندگی روزمره کمک می کند، پس چطور باید به پنج نکته در مورد نحوه تمیز کردن غرفه حمام توجه کنید؟

همچنین از این فرصت استفاده کنید و کاتالوگ آنلاین تندا آتاکادو را بررسی کنید و با بهره مندی از پیشنهادات منحصر به فرد، خرید خود را برای تامین لوازم بهداشتی ضروری منزل خود انجام دهید.