با عسل گون سلولیت های پوست را از بین ببرید

برای درمان مجاری تنفسی فوقانی بیمار، فارنژیت، لارنژیت و سینوزیت، استنشاق آئروسل و بخار با عسل توصیه می شود و آنها همچنین می توانند در شرایط داخلی استفاده شوند.

بعد از اینکه حدود 100 سانتی متر مکعب آب به جوش آمد، دو فنجان قهوه عسل به آن اضافه می شود و در حالی که مایع داخل قوری به طور متوسط ​​می جوشد، بیمار بخار را از طریق قیف به مدت 15-20 دقیقه استنشاق می کند.

استنشاق بخار با عسل روی برونشیت مزمن و حتی برونشکتازی و آسم برونش بسیار خوب است.

بیماری کلیوی با مجرای ادرار، مثانه، یعنی با کل قسمت پیچیده در نظر گرفته می شود و بیماری کلیوی (نفریت) جزو بیماری های جدی با پدیده های مختلف مانند افزایش فشار خون و در موارد شدیدتر اختلالات بینایی و اورمی است.

علاوه بر داروهای معروف، رژیم غذایی سخت همراه با غذای بدون نمک، چربی و غیره ضروری است، عسل به عنوان یکی از مهم ترین مواد غذایی برای بیماران کلیوی توصیه می شود.

عسل گون در شیراز را باید با چای گل رز مصرف کرد و برای شن در کلیه ها، مصرف یک قاشق غذاخوری روغن زیتون با لیمو و عسل سه بار در روز توصیه می شود.

عسل گون در شیراز

حتی در زمان های قدیم بقراط عسل را به عنوان بهترین دارو برای بیماری های کلیوی توصیه می کرد و توصیه می شود روزانه 50-100 گرم عسل در چای گل رز استفاده شود.

نتایج استفاده از عسل در برابر بیماری های یاد شده، نه تنها در طب عامیانه با انواع دمنوش ها، بلکه در طب نوین نیز با یافته های مراجع برجسته پزشکی تایید می شود.

چای تهیه شده از 15 گرم گل رز در هر لیتر آب داغ یا از آب گل رز با 100 گرم عسل بهتر است 1.5 ساعت قبل یا 3 ساعت بعد از غذا نوشیده شود، گل رز همراه با دانه ها باید حرارت داده شود.

در صورت وجود سنگ، املاح اورات یا فسفات در کلیه ها، عسل را با اضافه کردن آب لیمو و روغن زیتون، سه بار در روز، یک قاشق غذاخوری قبل از غذا مصرف کنید.