با لیمو شیرین تره بار بوی بد پا را از بین ببرید

لیمو برای افزایش نشاط
آب با لیمو شیرین تره بار یک نوشیدنی خوشمزه و سالم است و استفاده سیستماتیک از مواد خام به شما امکان می دهد از شر سردرد خلاص شوید، فشار خون را عادی کنید، از بیماری کلیوی جلوگیری کنید و ترکیبات سمی، سموم را حذف کنید.

برای خنثی کردن افزایش اسیدیته معده و شروع فعالیت دستگاه گوارش، باید بعد از بیدار شدن از خواب با معده خالی یک لیوان آب لیمو بنوشید و برای غنی سازی نوشیدنی با یک جزء ویتامین مهم، توصیه می شود عسل گل را مخلوط کنید.

لیمو در مقابل کرم
برای از بین بردن یا جلوگیری از وجود انگل ها در بدن، باید پوست 1 عدد لیمو را جدا کرده و به هر شکل ممکن دوغاب درست کنید، همچنین مرکبات کامل را می توان در مخلوط کن خرد کرد.

جرم حاصل را به ظرف مقاوم در برابر حرارت منتقل کنید و 250 میلی لیتر بریزید، آب گرم و بعد از سرد شدن 15 گرم را مخلوط کنید و عسل زنبور عسل اصرار به درمان از دستور 2-3 ساعت و قبل از خواب صاف کرده و بنوشید.

لیمو برای روماتیسم
برای مقابله با درد و تسکین وضعیت بیمار، باید 4 عدد لیمو با پوست و 3 سر سیر پوست کنده را از مخلوط کن رد کنید.

مواد را با 1 لیتر پر کنید، آب گرم و دارو باید در طول روز تزریق شود و پس از آن، ترکیب را صاف کرده و 60 گرم مصرف کنید و سه بار در روز قبل از غذا به مدت نیم ساعت.

لیمو شیرین

درمان آنفولانزای لیمو
اگر سرماخوردگی یا آنفولانزا دارید، باید 1 میوه را با پوست آن در آب جوش بجوشانید و لیمو را در مخلوط کن خرد کنید و ماست آماده را با 100 گرم ترکیب کنید.

مواد را کاملا مخلوط کرده و به مدت 2 ساعت در یخچال بگذارید.

از ترکیب به عنوان درمان استفاده کنید و روی نان بمالید و در هوای سرد توصیه می شود چنین ظرفی را حداقل 5 بار در روز بخورید و به نان چاودار یا قهوه ای ترجیح دهید.

لیمو برای سرماخوردگی
اگر متوجه شدید که شروع به بیمار شدن کرده اید، چای با لیمو و زنجبیل به جلوگیری از این روند کمک می کند و غذا را به قطعات کوچک خرد کنید و آب جوش بریزید.

مواد را حدود 6 دقیقه رقیق کنید و پس از آن، صبر کنید تا به دمای قابل قبول خنک شود، به آرامی نوشیدنی را بنوشید و مقدار کمی عسل مجاز است.