با محصولات نانو سان با این ماده گازی کشنده تولید می شود

آیا دوست دارید رنگ خودروی خود را قبل از پوشش نانویی براق کنید؟

رنگ خودرو را با پولیش بدون موم جلا دهید.

همانطور که در زیر توضیح داده شده است از محصولات نانو سان استفاده کنید.

پوشش سطح با محافظ نانوتول

محصولات نانو سان یک محصول آماده برای استفاده در بطری اسپری است و از آنجایی که پوشش نانو حاوی الکل نیست، حتی می توانید در زمان تابش خورشید نیز کار کنید.

شما می توانید تمام سطوح ماشین خود را بپوشانید و بیرونی و داخلی (رنگ، شیشه، رینگ، پلاستیک، چرم صاف).

محصولات نانو سان را مستقیماً روی سطح اسپری کنید و مایع را به طور یکنواخت و نازک با یک پارچه تمیز و بدون پرز پخش کنید – مطمئن شوید که همه چیز را پوشانده اید و توصیه می کنیم از پارچه های اسفنجی از قبل تمیز شده استفاده کنید.

اجازه دهید سطح آن خشک شود و متوجه یک لایه خاکستری روی سطح خواهید شد.

محصولات نانو سان

پوشش سرامیک پلیمر هیبرید نانو را با حرارت با استفاده از صیقل دادن پوشش خشک شده با پارچه میکروفیبر مرغوب تا زمانی که هیچ اثر و رگه ای باقی نماند، فعال کنید.

اگر بقایای پوشش هنوز قابل مشاهده است، پارچه میکروفیبر را خیلی کم مرطوب کرده و دوباره پاک کنید و برای رنگ خودرو از پارچه کرکی فوق العاده نرم ما ساخته شده از میکروفیبر استفاده کنید.

بازگشت به نمای کلی محصول

اثر پوشش نانو برای مدت طولانی دست نخورده باقی می ماند.

اگر سطوح پوشش داده شده با محصولات نانو سان را فقط با آب خالص و پارچه میکروفیبر تمیز کنید و آلودگی های سرسخت را با پاک کننده نانوتول رقیق نشده پاک کنید.

شامپوهای ماشین های تجاری، صابون ها و مواد شوینده عمدتا حاوی سورفکتانت های آنیونی و الکل هستند که به مرور زمان به لایه محافظ محصولات نانو سان آسیب می رساند.

همچنین سورفکتانت های آنیونی و الکل موجود در پاک کننده های شیشه جلو، محافظ ضد یخ و تجهیزات شستشو می توانند دوام درزگیر محصولات نانو سان ما را اندکی کاهش دهند و به مواد تشکیل دهنده هر ماده تمیز کننده ماشین توجه کنید.