با نارنگی در میدان بار ساری لواشک درست کنید

در این فصل آنها را در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها پیدا خواهید کرد! آنها آبدار، شیرین و خوشمزه هستند.

آنها را ساده می خورند، آبمیوه درست می کنند (به آب پرتقال شما کمک می کند)، اما آنها همچنین می توانند یک ماده اساسی در دستور العمل های بیشتر شیرین باشند! آنها به راحتی در کیف ما حمل می شوند و می توانند میان وعده ایده آل فصل برای اداره یا مدرسه باشند.

نارنگی ها علاوه بر خوشمزه بودن، بسیار سالم هم هستند!

آنها سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی هستند
نارنگی در میدان بار ساری منبع اصلی ویتامین C است و در واقع، 1 نارنگی متوسط ​​26 درصد از مقدار توصیه شده روزانه این ویتامین را برای ما فراهم می کند.

در عین حال، آنها منبع مهمی از ویتامین A و B هستند، در حالی که حاوی مقدار قابل توجهی پتاسیم، تیامین و اسید فولیک هستند.

سرشار از آنتی اکسیدان
نارنگی حاوی مقدار قابل توجهی فلاونوئیدها و ویتامین C است که آنتی اکسیدان است و بدن را در برابر التهاب مزمن و در نتیجه بیماری های جدی مانند سرطان محافظت می کند و در عین حال خواص مفیدی برای عملکرد صحیح مغز دارد.

نارنگی در میدان بار ساری

آنها از سیستم ایمنی محافظت می کنند
این میوه های آبدار به دلیل محتوای بالای ویتامین C از سیستم ایمنی بدن ما محافظت می کنند و سپر در برابر سرماخوردگی کلاسیک و به طور کلی در برابر عفونت ها هستند.
در عین حال، موادی که در پوست نارنگی یافت می‌شوند و در حین تمیز کردن روی دست‌های ما باقی می‌مانند – از بدن در برابر شدت واکنش‌های آلرژیک محافظت می‌کنند.

آنها از سلامت مغز حمایت می کنند
آنتی اکسیدان های موجود در نارنگی، مانند ویتامین C و نوبیلتین، ممکن است از بدن در برابر بیماری های مزمن مغزی مانند اسکیزوفرنی یا پارکینسون محافظت کنند.
در عین حال، تحقیقات روی موش ها نشان داده است که نوبیلتین می تواند علائم بیماری آلزایمر مانند کاهش حافظه را کاهش دهد و در عین حال، همین ماده به کاهش مشکلات حرکتی ناشی از بیماری پارکینسون کمک می کند.
تحقیقات روی موش ها امیدوارکننده است، اما هیچ آزمایش انسانی برای اثبات این موضوع وجود ندارد.