بلوز زنانه ویسکوز که روی آن الماس کار شده است

تی شرت، بلوز و تاپ زنانه، کدام مدل را انتخاب کنیم؟
شما می توانید از بین انواع مختلفی از بلوزهای زنانه انتخاب کنید که به لباس شما شخصیتی شیک می بخشد و بر شخصیت فردی شما تأکید می کند.

بسته به آنچه در حال حاضر به آن نیاز دارید، می توانید برش های بلوزهایی را انتخاب کنید که بر نقاط قوت شکل تأکید دارند یا برش های بزرگتر و بسیار شیک را انتخاب کنید که در عین حال به ما امکان می دهد آنچه را که احتمالاً می خواهیم بپوشانیم پنهان کنیم.

بلوز زنانه ویسکوز ساخته شده از مواد طبیعی و تنفس پذیر با بالاترین کیفیت را انتخاب کنید که به لطف آن، برش آنها حتی پس از شستشوی زیاد تغییر نمی کند و می توانید سال ها از پوشیدن لباس های مد روز لذت ببرید.

بلوزهای بدون بند، یعنی تاپ، تی شرت با آستین کوتاه یا بلوز با آستین ¾ و همچنین انواع یقه، هرکسی را وادار می کند تا مدل مناسبی را برای خود انتخاب کند.

بلوز زنانه ویسکوز

می توانید روی کلاسیک ها شرط بندی کنید، یعنی تی شرت هایی با یقه گرد، یا به صورت نوری یقه را با یک تی شرت یقه V بلند کنید یا شاید شما شلی شیک را ترجیح می دهید؟ اگر چنین است، تاپ و تی شرت هایی با برش های بزرگ و گشاد انتخاب کنید که شخصیت اسپرت تری دارند.

از طرف دیگر، وقتی برای راحتی ارزش قائل هستید، تاپ های زنانه را انتخاب کنید که آزادی حرکت را تضمین می کند.

برش تاپ
تاپ مینیمال نهایی برای خانم هایی که می خواهند کمی پوست در اطراف وسط نشان دهند.

این تاپ را می‌توان به راحتی در کلاس اسپین، در استودیوی یوگا، بیرون از مسیر، یا برای یک توقف معمولی در کافی‌شاپ پوشید به‌علاوه، به عنوان پایه‌ای عالی برای لایه‌بندی عمل می‌کند – کامی‌های برش خورده یک گزینه عالی برای این کار هستند.

تاپ های برش به عنوان گزینه های بدون آستین، آستین کوتاه و آستین بلند عرضه می شوند، بنابراین شما در اینجا تطبیق پذیری زیادی دارید.