بلوز و شلوار سرهمی پسرانه

بلوز و شلوار سرهمی لباسی یک تکه است که بالاتنه و پایین تنه یعنی بلوز و شلوار آن به هم چسبیده است و دلیل نامگذاری اش به عنوان سرهمی به این دلیل است . سرهمی ها لباس هایی بسیار مناسب برای نوزادان تازه متولد است و انواع و جنس های مختلفی نیز دارد ، این سرهمی های نوزادی به دو صورت دخترانه و پسرانه در بازار وجود دارد . شما خریداران محترم برای اطلاعات بیشتر از بلوز و شلوار سرهمی پسرانه می توانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .بلوز و شلوار سرهمی پسرانه

بلوز و شلوار سرهمی

بلوز و شلوار سرهمی

لباسهای سرهمی از متداولترین پوشاک کودکان در شش ماهه اول زندگی است . به طور یقین پوشاندن این لباس به تن نوزاد با مزایایی همراه است زیرا طراحی لباس سرهمی نوزاد به گونه ای است که از بالا تا پایین نوزاد ، یعنی از گردن تا انتهای پاهای او را به صورت یکجا می پوشاند .

لباس های سرهمی نوزاد ، بسیار مناسب برای خواب یا بازی می­باشد . به دلیل زیاد بودن خواب نوزادان در روزهای اول تولدشان این لباس گزینه مناسبی است و کارایی بیشتری نیز دارد . سرهمی ها انواع مختلفی نیز دارد ، بعضی از سرهمی ها هستند که در قسمت پوشک آنها دکمه هایی دارند پوشیدن و تعویض لباس را آسان تر می­کند . این لباس سرهمی نوزاد دارای تنوع جنس می باشند که ممکن است برخی نخی و پارچه ای نازک و یا پشمی باشند که مناسب برای زمستان ها و هوای سرد می باشند و بهتر است از این سرهمی ها چند عدد در طرح ها و رنگ های مختلف و جنس های متفاوت داشته باشیم .

لباسهای سرهمی نوزاد انواع مختلفی دارند . برخی از آنها به صورت یکجا و برخی دیگر نیز از قسمت کمر به هم متصل می شوند . بعضی از این لباسها با جوراب به صورت یک تکه بوده و بعضی ها هم بدون جوراب هستند . این لباسها به گونه ای هستند که در قسمت جلو یا پشت دکمه هایی داشته که می توان از طریق باز و بسته کردن آن ، لباس را به تن نوزاد پوشاند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید :

۱_ لباس سر همی نوزاد از نوع جورابدار : این لباسها به صورت یک تکه جورابدار می باشند . عیبی که لباس سرهمی جورابدار دارد این است که نسبت به قد کودک سریع کوتاه میشود و در مقابل مزیتش هم آن است که پاهای کودک را به طور کامل پوشانده و نیازی به استفاده از جوراب ندارد .

۲_ لباس سر همی بدون جوراب : مزیت این لباسها این است که اجازه می دهد پاهای کودک آزاد بوده بطوریکه با کمی قد کشیدن همچنان بشود از آن استفاده نمود . به طور کلی میتوان گفت از مهمترین نکات برای خرید لباس سرهمی این است که نوع بدون جوراب آن انتخاب شود .چرا که نوزاد زود بزرگ شده و قد میکشد لذا اگر نوع جورابدار آن باشد سایز لباس خیلی زود برایش کوچک خواهد شد .

لباس های سرهمی نوزاد مزایای زیادی نیز دارند که در ادامه با آن ها آشنا میشوید : ۱_ جلوگیری از سرما : نوزاد در روزهای نخست تولد نباید در معرض کوچکترین هوای سردی قرار بگیرد لذا گاهی اوقات ممکن است در اثر بغل کردن او لباسش بالا رفته و بدون اینکه متوجه شویم سرما بخورد در صورتیکه لباس سرهمی نوزاد این مشکل را نداشته و از بازماندن ناخواسته لباس نوزاد جلوگیری می کند . به طور کلی میتوان گفت با استفاده از این لباس نوزاد در قسمت بین لباس و شلوار احساس سرما نخواهد کرد .

۲_ درآوردن و پوشیدن راحت لباس : یکی از کارهای روزمره مادران به خصوص در ماه های اول تولد فرزندشان تعویض پوشک نوزاد است . طبعا برای هر بار تعویض پوشک نیاز به درآوردن لباس کودک است هر چه این درآوردن و پوشاندن لباس راحت تر باشد تعویض پوشک نیز به راحتی انجام میگیرد . لباسهای سرهمی نیز با وجود دکمه هایی که در قسمت بین پاهای نوزاد قرار دارند این مسئله را حل می کند زیرا میتوان با باز کردن دکمه ها و بدون اینکه کل لباس را از تن نوزاد خارج کنیم فقط قسمت پاها را خارج کرده و اقدام به تعویض پوشک نمود .

۳_ خواب راحت نوزاد :لباسهای سرهمی چون به صورت یک تکه هستند بدون داشتن هیچگونه اکسسوری مثل بند و گیره برای نوزاد مزاحمتی ایجاد نکرده و نوزاد می تواند خواب راحتی داشته باشد .

جنس لباس سرهمی نوزاد لباسهای سرهمی نوزاد به هیچ عنوان نباید از جنس پلاستیک باشد بلکه باید از جنس نخ یا الیاف کتان بوده تا هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نکند . نکاتی مهمی نیز درباره لباس های سرهمی وجود دارد که به آن اشاره می کنیم :

۱_ به خاطر تحرک زیاد کودکان لباسهای سرهمی بسیار مناسب هستند.

۲_ تا وقتیکه هنوز بند ناف نوزاد نیفتاده است بهتر است از لباسهای سرهمی استفاده نشود .

۳_ لباسهای سرهمی به علت یکسره بودن لباس از گردن تا پاهای نوزاد را می پوشاند لذا استفاده از آن برای فصول سرما مناسبتر است ، هر چند که با توجه به جنس مناسب لباس کودکان میتوان در فصول گرم از سرهمی های نخی و در فصول سرد از سرهمی های پشمی استفاده نمود.

بلوز و شلوار پسرانه

بلوز و شلوار پسرانه یکی دیگر از لباسهای نوزادی پسرانه بلوز و شلوار است ، این لباس همانطور که از نامش هم پیداست دارای یک بالاتنه جدا و یک شلوار جدا است که می توان به صورت پیراهن یا بلوز و شلوار یا شلوارک باشد . بلوز آستین دار و شلوار نوزادی را می توان در فصل های پاییز و زمستان پوشید زیرا لباس هایی بسیار پوشیده هستند و بدن نوزاد را به صورت کامل می پوشانند البته این ویژگی به جنس آن نیز بستگی دارد و اگر جنس آن نخی و خنک باشد می توان آن را در فصل های بهار و تابستان نیز پوشید اما بلوز آستین کوتاه و شلوارک نوزادی را همانطور که از نامش نیز پیداست فقط می توان در فصل های تابستان و یا بهار به تن نوزادان کرد .

بلوز و شلوار پسرانه بیشتر مناسب نوزادان ۶ ماهه و یا بیشتر است زیرا نوزادان در این دوره سنی کمی بزرگتر شده اند و پوشیدن این گونه لباس ها برایشان آسانتر است و مادر به راحتی می تواند بلوز و شلوار را تن نوزاد خود کند . شما خریداران محترم می توانید این گونه لباس ها را به دو صورت حضوری و غیر حضوری از بازار های لباس های بچگانه و یا سایت های مخصوص لباس خریداری کنید .