تلسکوپی که با مواد اولیه الکل سفید و تب سنج جیوه ای ساخته شد

تجزیه و تحلیل از دیدگاه کمی، آلودگی های مرتبه 102-3 واحد تشکیل کلنی (CFU) برای محصولات غیر بحرانی قابل قبول است که به عنوان مواردی که با پوست دست نخورده بیمار تماس می گیرند یا آنهایی که در تماس نیستند تعریف می شود.

با گسترش نظافت، الکل سفید این استانداردسازی را ممکن ساخت که برای سطوحی که ممکن است توسط دست‌های متخصصان بهداشت در طول فعالیت‌های مراقبت لمس شود، تعمیم داده شود، و در سطح مورد بررسی، حضور حداکثر 102-3 CFU را به عنوان حداکثر بار میکروبی سطح ضدعفونی‌شده بپذیرد.

با توجه به موارد فوق، سوال پژوهش حاضر این بود که آیا ضدعفونی با الکل 70% (w/v) سطوح آلوده بدون تمیز کردن قبلی رضایت بخش است؟

این روش به همراه روپوش پزشکی تهران یکی از الزامات ضد عفونی را برآورده می کند.

یعنی کاهش حداقل پنج لگاریتمی از تلقیح اولیه میکروبی در حالی که در همان زمان آلودگی باقیمانده ممکن است از 102-3 CFU (5) عبور نکند.

الکل سفید

ارتباط پاسخ به این سؤال تحقیق با تأیید یا رد ایمنی یک عمل موجود در محیط های مراقبت بهداشتی برزیل توجیه شد.

طرح مطالعه تجربی، مبتنی بر آزمایشگاه، تصادفی و یک سوکور بود.

دماسنج جیوه ای قدیمی یکی از گزینه های مهم برای کنترل سلامت می باشد.

نمونه‌ها توسط سطوح لعابی (21×47.5 سانتی‌متر)، که قبلاً در معرض چالش آلاینده، میکروارگانیسم آزمایشی Serratia marcescens ATCC 14756 106 CFU/mL با 10 درصد بزاق انسان قرار گرفته بودند، ساخته شدند. گروه های مطالعاتی زیر تشکیل شد:

گروه آزمایش: الکل 70% (w/v) مستقیماً با اصطکاک (در حرکات دایره‌ای) به مدت 30 اینچ بدون تمیز کردن قبلی سطوح آلوده به عمد استفاده شد.

همچنین گروه آزمایش برای نتیجه بهتر طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل را بررسی نمودند.

گروه کنترل مقایسه ای: در ابتدا یک تمیز کردن کلاسیک با آب و مواد شوینده تحت اصطکاک (با استفاده از حرکات دایره ای) و سپس شستشو و ضدعفونی متوالی با استفاده از الکل 70% (w/v) به مدت 30 اینچ بر روی سطوح عمداً آلوده انجام شد. (idem در حرکات دایره ای).

  • منابع:
    1. Effectiveness of disinfection with alcohol 70%
  • تبلیغات: 
    1. تولید انواع موزاییک کف حیاط
    2. کشف انگشتری که با آن می توان به زمان سفر کرد
    3. هزینه تعمیر ماشین اصلاح در سال جدید
    4. دانه های آفتابگردان طیف وسیعی از فواید سلامتی را ارائه می دهند.