خرید لباس بچگانه

برای کودکانی که نسبت به احساسی که بر روی پوستشان احساس می‌شود، بسیار حساس هستند، لباس پوشیدن می‌تواند به معنای واقعی کلمه دردناک باشد. حتی آزارهای جزئی مانند مشت محکم یا برچسب می تواند غیرقابل تحمل باشد. شما باید آزمایش کنید، اما در اینجا چند نوع لباس وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

لباس های بسیار نرم
اگر کودک شما نمی تواند پارچه های سفت یا خش دار را تحمل کند (برخی از بچه ها آنها را ترجیح می دهند)، باید به جزئیات توجه کنید. پیراهن‌هایی را بدون یقه‌های خش دار و پارچه‌های فلانل و پارچه کرپ مازراتی بدون تزئینات متصل انتخاب کنید زیرا داخل آن می‌تواند سفت، خراش یا خش باشد. اگر شلوار جین یا سایر شلوارهای زیپ دار در لمس سنگین یا ناخوشایند به نظر می رسند، شلوارهای گشاد با کمربند الاستیک را امتحان کنید.

همچنین لباس هایی را در نظر بگیرید که بارها پوشیده شده یا شسته شده اند، مانند لباس هایی که دوستان یا خانواده به شما داده اند یا از فروشگاه های دستفروشی خریداری شده اند. این می تواند به ویژه برای لباس های ضخیم مفید باشد که می توانند هنگام نو سفت شوند.

یکی از لباس های پر طرفدار در بین دختران لباس بچه گانه دخترانه مجلسی می باشد که دارای طرحها و رنگهای متنوع زیادی می باشد.

مواد طبیعی
لباس‌های ساخته شده از مواد مصنوعی می‌توانند کودکانی را که مشکلات لمسی دارند، نیش بزنند یا «خراش» کنند به لباس‌ راحتی کودک از پارچه مصنوعی بی‌کیفیت یا کلاه زمستانی اکریلیک فکر کنید). به جای پارچه های مصنوعی، پارچه های طبیعی مانند 100% پنبه، پشم نرم و بدون خارش، بامبو و کتان را در نظر بگیرید.

لباس های بدون برچسب یا درز
بچه‌هایی که مشکلات پردازش حسی دارند می‌توانند برچسب خش‌دار روی پیراهن یا درز نامناسب روی جوراب را آزاردهنده ببینند. اگر نمی توانید به راحتی یک برچسب را برش دهید، سعی کنید یک تکه نوار را روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. این می تواند کمک کند، مگر اینکه فکر کنید باعث ناراحتی بیشتر فرزندتان می شود.

هنگام خرید، به دنبال لباس های بدون برچسب یا درز باشید: اکثر فروشگاه های بزرگ، به ویژه شرکت های لباس کودک، این لباس ها را در فروشگاه ها و آنلاین عرضه می کنند.

لباس بدون سوتین پیچیده
مشکلات پردازش حسی می تواند بر مهارت های حرکتی تأثیر بگذارد. این کار می‌تواند کارهایی مانند بستن، بستن دکمه یا زیپ را دشوار و خسته‌کننده کند. در صورت امکان، بست های قلاب و حلقه را انتخاب کنید. و از آنجایی که گره زدن نیز می تواند چالش برانگیز باشد، شلوارهایی را در نظر بگیرید که در قسمت کمر با بند کشیده شده اند تا از ایجاد یک نقطه فشار منفرد جلوگیری کنید.

لباس هایی که هیچ چینی در آنها وجود ندارد
اگر شورت‌ها وقتی پسرتان را تا می‌کنند و تا ران‌هایش می‌روند آزار می‌دهند، شلوارک را انتخاب کنید. به طور مشابه، مایوهای بدون آستر مشبک را انتخاب کنید. برای دخترانی که به دنبال یک سوتین در سایز خود هستند که از روی شانه ها سر نخورد، یک سوتین ورزشی می تواند گزینه خوبی باشد.

برای همه کودکانی که مشکلات پردازش حسی دارند، جوراب هایی را انتخاب کنید که داخل کفش چروک نشوند و نلغزند.

لباس های سنگین
به عنوان بخشی از درمان یکپارچگی حسی، گاهی اوقات کودکان با پتوهای سنگین پوشانده می شوند یا جلیقه های وزن دار می پوشند (جلیقه های وزنی خاص) که گاهی اوقات جلیقه های “فشرده” نامیده می شوند.

اگر کودک شما با احساس “پیله” راحت است، سعی کنید او را چند لایه لباس بپوشانید. یک تی شرت، هودی و جلیقه ممکن است احساس بهتری نسبت به یک پیراهن دکمه دار با یک ژاکت سبک در شما ایجاد کند (همچنین می توانید لباس های وزن دار بخرید، اگرچه گران هستند). برای اطلاع از قیمت لباس کودک و لباس نوزادی 5 تکه به این سایت مراجعه کنید.