در ساخت چینی بهداشتی مرجان یاقوت کبود به کار رفته است

قابلیت تحمل بار سنگین: این یکی دیگر از کیفیت های مهم لوازم بهداشتی است و در آشپزخانه، سینک پسوند کانتر است.

یک کانتر گرانیتی به یک سینک آشپزخانه کامپوزیت مشابه مکمل نیاز دارد و ظروف و بشقاب های آشپزخانه را بعد از استفاده در سینک نگه می داریم.

اگر لوازم بهداشتی آشپزخانه نتوانند بار وارد شده بر روی خود را تحمل کنند، در نهایت منجر به ترک یا آسیب می شود.

چینی بهداشتی مرجان باید بتواند حداقل 400 کیلوگرم بار را حمل کند و این برای اطمینان از عدم ترک خوردگی یا آسیب دیدن آن هنگام قرار گرفتن در معرض بارهای سنگین است.

کامپوزیت گرانیت از مخلوط گرانیت و رزین ساخته می شود و این باعث می شود این ماده به یک ماده بهداشتی عالی تبدیل شود، زیرا استحکام کششی بالایی دارد.

سطح براق خوب برای تمیز کردن آسان: تجمع کثیفی روی هر سطحی آن را نامرتب می کند و این امر به ویژه در مورد لوازم بهداشتی صادق است و یک سرویس بهداشتی باید در هر نقطه سالم و تمیز باشد.

هنگامی که تمیز کردن چنین ظروفی دشوار باشد، منجر به تجمع کثیفی می شود و این امر به ویژه در مورد ظروف آشپزخانه صادق است.

این باعث می شود که مواد گرانیت کامپوزیت برای تولید سینک آشپزخانه ایده آل باشد و براق است، لک نمی شود و نگهداری آن آسان است.

چینی بهداشتی مرجان

مواد با سطح براق برای استفاده در تولید لوازم بهداشتی ایده آل هستند و این برای اطمینان از تمیز کردن و نگهداری آسان ظروف است.

به چه محصولاتی گفته می شود، لوازم بهداشتی؟
در زیر لیستی از لوازم آشپزخانه، حمام و توالت زیر چتر سرویس بهداشتی آمده است.

EWCs (کمدهای آبی اروپایی)
لگن های دستی را بشویید
ادراری
سینک های آشپزخانه
سیستم های فلاشینگ الکترونیکی
آب انبارها
لوازم حمام
روکش صندلی
اینها محصولاتی هستند که در آشپزخانه، حمام و توالت استفاده می شوند و مواد مورد استفاده برای تولید این لوازم جانبی، همگی دارای خواص ذکر شده در بالا هستند.

پس از بررسی ویژگی های لوازم بهداشتی خوب، اجازه دهید نگاهی به ویژگی هایی بیندازیم که یک سرویس بهداشتی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد.