دستگاه فشار خون دیجیتالی که با انرژی خورشیدی شارژ می شود

دستگاه های الکترونیکی فشار خون برای اندازه گیری فشار را می توان از داروخانه ها خریداری کرد و معمولاً قیمت بالایی ندارند.

بنابراین، اگر فردی دارید یا با فردی زندگی می‌کنید که بیماری‌های مرتبط با فشار خون (مثلاً فشار خون بالا) دارد، خرید یکی از این دستگاه‌ها می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی باشد.

با این حال، قبل از شروع اندازه گیری فشار، رعایت برخی توصیه ها ضروری است و آن را در زیر بررسی کنید.

توصیه های قبل از اندازه گیری فشار خون
برخی از توصیه ها قبل از اندازه گیری فشار خون با دستگاه فشار خون دیجیتالی سخنگو ضروری هستند، آنها اساسی هستند، زیرا می توانند بر اعداد تأثیر بگذارند و منجر به نتایج نادرست شوند. مثالها عبارتند از:

30 دقیقه قبل از سیگار کشیدن خودداری کنید.
۱ ساعت قبل از انجام فعالیت بدنی خودداری کنید.
ابتدا مثانه را خالی کنید؛
قبل از بررسی فشار، 5 تا 10 دقیقه در حالت استراحت باشید.

دستگاه فشار خون دیجیتالی سخنگو

در مرحله بعد، برای اندازه گیری صحیح فشار خون خود در خانه و با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی، باید این مرحله به مرحله را دنبال کنید.

1. بشین
به طور عمودی روی یک صندلی یا تخت بنشینید تا پاهای شما زاویه 90 درجه داشته باشد و بازوی خود را روی یک سطح قرار دهید و کف دست خود را به سمت بالا نگه دارید.

2. دستگاه خود را در موقعیت مکانی قرار دهید
اگر قرار است دستگاه شما فشار را در بازو اندازه گیری کند، کاف را 3 انگشت بالاتر از آرنج قرار دهید و دکمه را فشار دهید تا شروع به باد کردن کاف شود.

اگر دستگاه برای استفاده بر روی مچ دست طراحی شده است، آن را به درستی و با نمایشگر رو به بالا قرار دهید.

3. آرام بمانید
در حالی که دستگاه برای اندازه گیری باد می شود، سعی کنید آرام بمانید، بدون حرکت و نفس کشیدن آرام.

4. نتایج را مشاهده کنید
هنگامی که دستگاه شروع به تخلیه می کند، نتایج باید روی مانیتور ظاهر شوند و عدد اول چیزی است که فشار سیستولیک را نشان می دهد، یعنی زمانی که قلب نیروی فوری را برای عبور خون در بدن ایجاد می کند و به آن فشار حداکثر نیز می گویند.