سبزی خوردن پاک شده و نقش آن در افزایش قد

وقتی نوبت به خوردن سبزیجات می‌رسد، مامان درست می‌گفت آنها برای شما خوب هستند! این احتمالاً تعجب آور نیست.

همه سبزی خوردن پاک شده در سهمیه روزانه شما به حساب می آیند و این شامل انواع نشاسته ای (مانند سیب زمینی)، سبزیجات برگ دار، کنسرو گوجه فرنگی و اسفناج یخ زده است.

برای کمک به شما برای افزایش میزان مصرف، در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای سلامتی شما بسیار مفید هستند.

با التهاب مبارزه کنید
گاهی اوقات التهاب خوب است، اما التهاب مزمن بیش از حد برای بدن ما عالی نیست سبزیجات یکی از بهترین مواد غذایی برای کمک به جلوگیری از التهاب هستند و آنها سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال ها هستند تا به بدن شما کمک کنند.

بهبود فشار خون
طبق CDC، نزدیک به نیمی از آمریکایی ها فشار خون بالا دارند وقتی نوبت به رژیم غذایی و فشار خون شما می رسد، خوردن نمک زیاد عالی نیست اما، خوردن بیشتر غذاهای غنی از پتاسیم می تواند به کاهش آسیب رژیم غذایی پر سدیم کمک کند.

سبزیجات، مانند چغندر و اسفناج، پتاسیم (در میان سایر مواد مغذی) را تامین می کنند و فیبر سبزیجات نیز به قلب شما کمک می کند.

سبزی خوردن

فیبر خود را بالا ببرید
بسیاری از ما فیبر مصرفی توصیه شده خود را رعایت نمی کنیم (این مقدار برای مردان 38 گرم در روز و برای زنان 25 گرم در روز است).

خوردن غذاهای پرفیبر مانند غلات کامل، میوه ها، حبوبات، آجیل و بله، سبزیجات می تواند به شما کمک کند تا به اندازه کافی از این ماده مغذی کلیدی دریافت کنید.

فیبر برای قلب و روده شما عالی است، اما همچنین می تواند شما را سیر نگه دارد و خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد و همه سبزیجات فیبر دارند، بنابراین انواع مختلفی را برای سیر کردن خود انتخاب کنید.

کنگر فرنگی، سیب زمینی شیرین و نخود فرنگی همگی فهرست غذاهایی هستند که فیبر بیشتری نسبت به سیب دارند.