سیب خشک شده برای زیبایی پوست مناسب است

افرادی که به طور منظم سیب خشک شده می خورند، سلامت خود را افزایش می دهند و از بسیاری از بیماری های ناشی از کمبود مواد مغذی حیاتی پیشگیری می کنند.

همه سیب های خشک شبیه هم نیستند. اندازه‌ها، رنگ‌ها، بوها و مزه‌های مختلف در انواع مختلف، کاربرد آنها را تعیین می‌کند. مواد مغذی موجود در سیب خشک به اندازه آن بستگی دارد نه نوع آن.

پس از مرکبات (پرتقال، نارنگی، علف لیمو، لیموترش و گریپ فروت) و موز، انواع سیب خشک پرکاربردترین میوه در جهان هستند.

سیب های خشک سرشار از ویتامین ها، تانن ها، مواد معدنی و فیبر (سلولز گیاهی) هستند. ترکیبات شیمیایی میوه خشک سیب با توجه به نژادهای مختلف آن متفاوت است.

از فواید سیب خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد. سیب خشک حاوی ویتامین هایی است که می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. سیب حاوی مقداری ویتامین A و C است.

این ویتامین ها به سلامت استخوان ها و پوست شما کمک می کنند. سیب همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین B است. این ویتامین ها متابولیسم طبیعی بدن شما را تنظیم می کنند و کبد و پوست شما را تغذیه می کنند.

سیب

طبق مطالعات موسسه لینوس پاولینگ، یک نصف وعده حاوی 6 درصد از ویتامین B.6 روزانه و 3 درصد از ویتامین B-5 بدن است. هر دوی این ویتامین ها به تولید مواد شیمیایی و نورون های مورد نیاز برای فعالیت مغز کمک می کنند.

سیب خشک به دلیل داشتن مواد معدنی به سلامت شما کمک می کند. طبق یافته های موسسه لینوس پاولینگ، هر نصف وعده سیب خشک 4 درصد از نیاز روزانه شما به پتاسیم را تامین می کند. پتاسیم یک ماده معدنی است.

که برای نورون ها و فعالیت مغز ضروری است. به گفته موسسه سیب خشک که نصف فنجان سیب خشک، 8 درصد آهن مورد نیاز روزانه مردان و 3 درصد آهن مورد نیاز زنان را تامین می کند، مقداری آهن نیز دارد.

بدن از این آهن برای تولید گلبول های قرمز جدید استفاده می کند. گلبول های قرمز خون وظیفه رساندن اکسیژن به سلول ها را بر عهده دارند. علاوه بر این، سیب خشک حاوی مواد معدنی دیگری مانند مس، منگنز و سلنیوم است.