عروس و دامادی که بیل مکانیکی را ماشین عروس کردند

بیل مکانیکی وسیله ای ساختمانی است که برای حفاری یا جابجایی اجسام بزرگ استفاده می شود و از دو قسمت تشکیل شده است: یک پایه محرکه و یک بازوی بوم قدرتمند با یک پیوست طراحی شده برای حفاری.

اپراتور داخل یک کابین کوچک متصل به پایه می نشیند و بازو را کنترل می کند.

پایه دارای دو مجموعه از مسیرهای مفصلی است که به کناره بیل مکانیکی متصل می شوند و آهنگ‌ها مانند چرخ‌ها برای حرکت دستگاه عمل می‌کنند، اما سطح بزرگ‌تری را فراهم می‌کنند که پایه پایدارتری برای دستگاه ایجاد می‌کند.

در بالای پایه سکویی قرار دارد که بین 180 تا 360 درجه می چرخد.

اپراتور داخل کابین می نشیند و دو مجموعه کنترل دارد و یک مجموعه واحد واقعی را به جلو و عقب می برد و مجموعه دیگر واحد را روی پلان افقی حرکت می دهد و بازو را کنترل می کند.

این کنترل ها زاویه و سرعت حرکات بازو و سطل را در امتداد محور عمودی تعیین می کنند.

بیل مکانیکی کوماتسو 300 برای استفاده در سایت های ساختمانی طراحی شده است و خرید آن بسیار گران است و بسیاری از شرکت های ساختمانی کوچکتر این واحدها را اجاره یا اجاره می کنند تا از هزینه های سربار گران جلوگیری کنند و نرخ اجاره و اجاره بسته به مدت قرارداد، مکان و حجم تجارت با شرکت لیزینگ متفاوت است.

بیل مکانیکی کوماتسو 300

هر چه یک شرکت تجهیزات بیشتری را از همان شرکت اجاره یا اجاره کند، قیمت گذاری بهتری خواهد داشت.

تمامی اپراتورها موظف به دریافت مجوز برای کارکرد ایمن این دستگاه هستند.

عدم کسب این صلاحیت می تواند منجر به بسته شدن یک سایت ساخت و ساز توسط بازرس ایمنی و بهداشت محل کار شود تا زمانی که یک دارنده گواهی معتبر برای کار با تجهیزات در دسترس باشد و علاوه بر این، اگر تجهیزات توسط اپراتور دارای مجوز مناسب استفاده نشود، بسیاری از بیمه نامه ها باطل می شوند.