مایع ظرفشویی پریل لیتری رگ دستان شما را جریان می دهد

گفتن اینکه آیا اوره پرتابل شده در مقابل مایع ظرفشویی پریل لیتری گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری برای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان DEF است، دشوار است.

زیرا معیارهایی که برای نتیجه‌گیری انجام می‌شوند در همه جا وجود دارند. در پایان، ترجیح نسبت به اوره پرتابل شده در مقابل مایع، همگی به عرضه، تعرفه ها و هزینه حمل و نقل مربوط می شود.

همانطور که سایر کشورها با تولید اوره و تولید DEF آنلاین می شوند، ایالات متحده ممکن است تا پایان سال شاهد کاهش قیمت باشد.

با این حال، این بستگی به کیفیت محصول آنها و مدت زمان منحنی یادگیری آنها برای تولید اوره با درجه DEF دارد که مطابق با مشخصات ISO 22241 لازم باشد.

همیشه ارزانتر به معنای کیفیت کافی نیست. خرید اوره ارزانتر ممکن است در سیستم SCR شما مشکل ایجاد کند. اوره با کیفیت پایین دارای مقدار بیشتری از آلدهید است و جریان آزاد ندارد.

این به مواد افزودنی ضد جوش نیاز دارد، که می تواند صمغی باشد و به داخل SCR شما بچسبد. این اوره با کیفیت پایین می‌تواند یک لایه باقیمانده باقی بگذارد که بر عمر سیستم شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین اولویت‌بندی کیفیت بالاتر همیشه بهترین است.

این کشورهای جدید تخصص لازم برای تولید کیفیت را ندارند. آنها اوره کشاورزی مصرف می کنند و سعی می کنند آن را متناسب با درجه DEF کنند زیرا قیمت بالاتری دارد.

مایع

امکانات آنها برای آن ساخته نشده است، اما آنها سعی می کنند ببینند که آیا می توانند این جایگاه را پر کنند. اینجاست که شما قیمت‌های ارزان دریافت می‌کنید و کاربر نهایی در نهایت هزینه را می‌پردازد.

جذابیت قیمت‌های ارزان با جایگزینی سیستم SCR به سرعت کاهش می‌یابد و طول عمر آن از 10 تا 12 سال به 5 تا 6 سال کاهش می‌یابد و هزینه جایگزینی آن 13 تا 15 هزار دلار است.

در طیف گسترده‌ای از بخش‌های صنعتی، SCL متعهد است که ارائه‌دهنده شماره یک لجستیک و راه‌حل‌ها برای محصولاتی باشد که از ماشین‌هایی که کشور ما را در حرکت نگه می‌دارند محافظت و بهینه‌سازی می‌کنند.

ما به خود می بالیم که در خط مقدم روندهای صنعت و نوآوری های تکنولوژیک باقی می مانیم و همانطور که بازار همچنان در حال تکامل است.

متعهد به ارائه دانش گسترده محصول و صنعت و رضایت کامل از عملکرد برای مشتریان خود هستیم. برای کسب اطلاعات در مورد اینکه چگونه می توانیم به ناوگان شما در انتخاب محصولات بهینه با قیمت رقابتی کمک کنیم، همین امروز با مشاور SCL تماس بگیرید.