کفکش شناور اسپیکو باعث آتشسوزی ساختمان در رشت شد

این یک سیستم نصب است که کفکش شناور اسپیکو شامل قرار دادن دال های کف در بالای یک ساختار قاب است. بنابراین کاشی های سطح راه رفتن در ارتفاع معینی نسبت به پایه اتاق زیر شیروانی قرار می گیرند.

ارتفاعی که می تواند با توجه به نیازهای ساخت و ساز متفاوت باشد. در واقع، این قاب از یک ساختار مدولار قابل جابجایی تشکیل شده است که می‌تواند کفپوش را در داخل و خارج از خانه نگه دارد.

عناصر گیاهی (گرمایش، لوله کشی، سیم کشی و غیره) نیز می توانند در حفره زیر قرار گیرند، زیرا محفظه فنی ایجاد شده بین کف و اتاق زیر شیروانی به راحتی در هر نقطه و در هر زمان قابل دسترسی است.
در واقع کاشی های کف شناور نیاز به نصب ساده دارند و نیازی به استفاده از چسب نیست. بنابراین، از آنجایی که آنها به ساختار ثابت نیستند، به راحتی قابل جابجایی هستند، زیرا توسط یک نوار PVC نرم که به عنوان یک اتصال عمل می کند، در هم قفل شده و به هم متصل می شوند.

چگونه یک طبقه مرتفع ساخته می شود قاب زیرین از تکیه گاه های عمودی و افقی تشکیل شده است که به راحتی جمع می شوند. اینها عناصر فلزی، واشرها و پیچ ها هستند که به شما امکان می دهند یک تکیه گاه موثر و طولانی مدت ایجاد کنید.کفکشدر بالای قاب می‌توان از انواع روکش‌ها مانند ظروف سنگی چینی 20 میلی‌متری، در جلوه‌ها، فرمت‌ها و سبک‌های زیبایی‌شناختی مختلف استفاده کرد.

کف‌های شناور مخصوصاً برای تراس‌ها، منظره‌ها و مناطق باز مناسب هستند که می‌توانند تحت تأثیر شرایط آب و هوایی خاص، مانند بارندگی شدید، زمستان‌های سرد یا تابستان‌های آفتابی قرار بگیرند. این شرایط می تواند بین درزها ترک ایجاد کند یا حتی باعث ترک خوردن کاشی ها شود.

در حالی که کاشی ها به عنوان یک کف شناور بدون محدودیت های سفت و سخت تحت تأثیر تغییرات ناگهانی دما قرار نمی گیرند و برای مدت طولانی بدون تغییر باقی می مانند.

برای دریافت نمای کلی از محصولات مناسب برای کف‌های شناور فضای باز، قیمت‌ها، اندازه‌ها و پرداخت‌ها، ظروف سنگ چینی 20 میلی‌متری را در کاتالوگ آنلاین ما، با تخفیف 80٪ و همه چیز در انبار مشاهده کنید.