کنسرو گربه غذای محبوب یوزپلنگ ایرانی

آیا بهتر است غذای طبیعی برای گربه ها ارائه دهید یا غذا را انتخاب کنید؟ این شک بسیار مکرر است، به خصوص زمانی که مربی با حیوان خانگی به عنوان یکی از اعضای خانواده رفتار می کند.

این به طور طبیعی باعث می شود که فرد سعی کند روال غذایی گربه را به روال خود نزدیک کند. آیا این ایده خوبی است؟ آن را پیدا کنید!

غذای طبیعی برای گربه یا غذای خشک

کنسرو گربه غذایی است که مخصوص گربه سانان ساخته شده است و هر آنچه را که نیاز دارد ارائه می دهد و با وجود این، جستجو برای غذای طبیعی برای گربه ها بسیار رشد کرده است اما به هر حال این غذا دقیقاً چیست؟

کنسرو گربه چیزی بیش از غذای خانگی نیست، بلکه از خواسته های حیوان خانگی تهیه شده است.

باید طبق نسخه ای که توسط دامپزشک تهیه می شود تولید شود، زیرا تنها در این صورت می توان از متعادل بودن رژیم غذایی اطمینان حاصل کرد.

کنسرو گربه

به طور کلی، وعده های غذایی شامل غذاهایی با حداقل فرآوری شده است، اما افزودن مواد مغذی از منابع مصنوعی، مانند ویتامین ها و مواد معدنی، عملا اجتناب ناپذیر است.

بنابراین، معمولاً متخصصان ترجیح می دهند از اصطلاح «غذای خانگی» به جای غذای طبیعی برای گربه ها استفاده کنند.

از این گذشته، برای طبیعی بودن نباید چیزی به طور مصنوعی تولید شود و در بیشتر مواقع، رژیم غذایی خانگی نیاز به افزودن مواد مصنوعی دارد.

مزایای غذای طبیعی برای گربه ها
اگرچه جیره غذایی بسیار عالی و کافی است، اما نمی توان انکار کرد که غذای خانگی گربه می تواند مزایایی داشته باشد.

خوش طعم بودن

به طور کلی حیوانات از غذای ارائه شده خوششان می آید و معمولاً مربی متوجه تفاوت و حتی کنجکاوی حیوان خانگی در ابتدای انتقال از غذا به غذای خانگی گربه می شود.

از آنجایی که همه چیز جدید است، حیوان خانگی معمولاً غذا را به سرعت می خورد.