کوکی یلدایی خانگی باعث درمان درد استخوان می باشد

این کوکی های بسیار بزرگ در فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و کافی شاپ ها فروخته می شوند. کوکی یلدایی خانگی گیاهی را می توان با آرد، شکر، شیر غیر لبنی و مارگارین غیر لبنی درست کرد.

برای تزیین شیرینی ها می توان از آیسینگ آکوافابا استفاده کرد.کیک های کوکی به شکل دایره ای بزرگتر معمولاً با نوشته های فراستینگ درست می شوند.

کوکی های ماهیتابه ای کوکی های بزرگی هستند که در یک تابه چدنی پخته می شوند و گرم سرو می شوند، در حالی که هنوز نرم و جویدنی هستند.

آنها یا مستقیماً از ماهیتابه خورده می شوند یا به صورت قطعه قطعه می شوند، اغلب با بستنی وانیلی در بالا. کوکی‌های بزرگ کوکی‌های بزرگی مانند کوکی سینک آشپزخانه هستند.

در شهر نیویورک رستورانی است که دارای طیف وسیعی از طعم‌های خمیر شیرینی خام است که در فنجان‌هایی مانند بستنی برای مشتریان ریخته می‌شود.

کوکی (انگلیسی آمریکایی) یا بیسکویت (انگلیسی انگلیسی)، یک میان وعده یا دسر پخته یا پخته شده است که معمولاً کوچک، مسطح و شیرین است.کوکی

معمولا حاوی آرد، شکر، تخم مرغ و نوعی روغن، چربی یا کره است. ممکن است شامل مواد دیگری مانند کشمش، جو دوسر، چیپس شکلات، آجیل و غیره باشد.

اکثر کشورهای انگلیسی زبان به کلوچه های ترد بیسکویت می گویند، به جز ایالات متحده و کانادا که در آن ها بیسکویت به نوعی نان سریع اطلاق می شود. بیسکویت گاهی اوقات حتی در انگلستان کوکی نامیده می شود.

برخی از کوکی ها نیز ممکن است بر اساس شکل آنها نامگذاری شوند، مانند مربع یا میله تاریخ. انواع بیسکویت یا کوکی ها شامل بیسکویت های ساندویچی، مانند کرم های کاستارد، جامی داجرز، بوربون ها و اورئوس، با مارشمالو یا مربا و گاهی اوقات در شکلات یا روکش شیرین دیگری آغشته می شود.

کوکی ها اغلب با نوشیدنی هایی مانند شیر، قهوه یا چای سرو می شوند و گاهی اوقات غرق می شوند، رویکردی که با حل کردن قندها، طعم بیشتری را از شیرینی ها آزاد می کند.

و در عین حال بافت آنها را نیز نرم می کند. کوکی های کارخانه ای در فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های رفاه و ماشین های فروش به فروش می رسند. کلوچه های تازه پخته شده در نانوایی ها و قهوه خانه ها فروخته می شوند.