نحوه انتخاب لباس بچه گانه

انتخاب لباس بچه گانه موضوعی است که می تواند پیچیده شود، به خصوص اگر تازه مادر شده باشید یا اصول اولیه آن را بدانید.

ما می‌خواهیم آنها بتوانند بدون کراوات بازی کنند، خودشان را روی زمین بیاندازند و در گل و لای پوشانده شوند. به نوبه خود، ما آرزو می کنیم که لباس آنها بکر باقی بماند تا آنها همچنان مانند فرشتگان سقوط کرده از بهشت ​​به نظر برسند.

تا رسیدن به سنین نوجوانی، کارکرد پوشاک و کفش کودکان نباید کارکرد زیبایی شناختی داشته باشد. این بدان معنا نیست که ما باید لباس های نامرتب یا زشتی به فرزندانمان بپوشانیم. خودشان هم می دانند که چه لباس و چه کفشی را کم و بیش دوست دارند.

آنچه شما باید از آن آگاه باشید این است که در سنین خاص، راحتی و سودمندی باید غالب باشد. اگر فرزند شما نتواند بدود یا بازی کند، این که کودک شما بهترین آراسته در پارک باشد، فایده ای ندارد.

در این جنبه‌ها، والدین اغلب مقصر هستند که غرور خود را بر آسایش کوچک‌ترها ترجیح می‌دهند.

چگونه لباس بچگانه را انتخاب کنم؟
عملکرد ارگونومیک
عملکرد ارگونومیک بر آزادی حرکت کودکان تمرکز دارد. ایده آل این است که از لباس هایی استفاده کنید که به راحتی قابل پوشیدن، الاستیک و دارای بست های لاستیکی هستند. مهم است که از کمربندهای خیلی تنگ استفاده نکنید، زیرا ممکن است به آنها آسیب برساند.

قوانین طلایی هنگام انتخاب کمد لباس افراد (حتی از سنین پایین) به شرح زیر است:

راحتی بالاتر از همه همه آن گزینه هایی را که مطابق با اندام کودک نیست، خواه خیلی تنگ یا خیلی بزرگ باشد، دور بریزید.
از استفاده از مواد نساجی که اجازه تعریق نمی دهد خودداری کنید. این قانون در مورد چرم، تور و سایر منسوجات صدق می کند.
سعی کنید بین لباس های اصلی و لباس های از جنس پارچه کرپ مازراتی خاص تعادل پیدا کنید. به این ترتیب ترکیب آنها راحت‌تر خواهد بود و به مرور زمان، وقتی کودک یاد می‌گیرد خودش لباس بپوشد، برایش خیلی راحت‌تر می‌شود.

پارچه مازراتی

بسیار مهم است که کفش کاملاً با پای کودک مطابقت داشته باشد. چرا؟ فقط به این دلیل که از این طریق از ناهنجاری ها و همچنین مشکلات کودک هنگام راه رفتن جلوگیری می کنید.
لباس ها را با توجه به منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید! این خیلی اهمیت دارد. باید توجه داشته باشیم که اگر در کشوری با 4 فصل زندگی می کنیم، نمی توانیم همیشه اجازه دهیم فرزندانمان لباس تابستانی بپوشند. همین امر در مورد کشورهایی که فقط فصل های بارانی یا خشک وجود دارد صدق می کند، ما باید گزینه هایی برای انواع مختلف آب و هوا داشته باشیم.
از لوازم جانبی سوء استفاده نکنید. خیلی وقت ها ناراحت می شوند، یا در هنگام بازی یا انجام فعالیتی، ناخواسته آنها را می شکنند. از این نظر نیازی به مطالبه زیاد نیست.

برای اطلاع از قیمت پارچه به این سایت مراجعه کنید.