با استفاده از ساعت نگران اتلاف وقت خود نباشید!

وسط صفحه ساعت خود را از بالا به پایین بچسبانید ساعت دیواری دو طرفه چوبی (یا از ساعت 12 تا 6) می‌خواهید فقط چند میلی‌متر از مرکز بچسبانید تا بتوانید تا خط مرکزی رنگ کنید.
اطمینان حاصل کنید  که نوار محکم فشار داده شده است تا از نشت رنگ زیر نوار جلوگیری شود.
نیمی از ساعت را با Resene Heartbreaker یا رنگ انتخابی خود رنگ کنید، ساعت دیواری برنز حداقل به 2 لایه نیاز دارد، 3 لایه برای عمق رنگ خوب است زیرا تخته سه لا بسیار متخلخل است بگذارید خشک شود، پس از خشک شدن کامل رنگ، نوار خود را بردارید.
اگر می توانید اجازه دهید اولین رنگ برای چند ساعت خشک شود در غیر این صورت ممکن است هنگام چسباندن رنگ دوم، رنگ را از بین ببرید.
رنگ دوم خود را طوری بچسبانید که کمی بیش از 1/4 صفحه ساعت (یا از ساعت 12 تا 4 بعد از ظهر) را بپوشاند و آن را در Resene Gelato رنگ کنید.
یک بار دیگر از 2 تا 3 لایه رنگ استفاده کنید، بگذارید خشک شود، سپس نوار را بردارید ساعت دیواری چوبی گرد کیت ساعت با باتری خود را مطابق دستورالعمل وصل کنید و یک باتری وصل کنید.
اگر فقط می‌توانید عقربه‌های ساعت تزئینی را مانند آنچه من پیدا کردم تهیه کنید، فقط انتهای تزئینی را جدا کنید تا به ساعت خود جذابیت مدرن‌تری بدهید ساعت دیواری تزئینی خانگی خود را در مکان مورد علاقه خود آویزان کنید.
امیدوارم خلقت شما همانقدر شما را خوشحال کند ساعت دیواری کلاسیک پاندول دار که من باعث خوشحالی من می شود! به راحتی می توانید خلاقیت های خود را با ما در فیس بوک یا #kiwifamiliespics در حساب اینستاگرام ما به اشتراک بگذارید و ما آن را با جامعه به اشتراک خواهیم گذاشت برای ایده‌های عالی‌تر برای DIY برای نوجوانان، بخش نوجوانان ما را بررسی کنید.
  • منابع:
    1. How to make your own decorative wall clock
  • تبلیغات: 
    1. نحوه انتخاب لباس بچه گانه
    2. کشف اکسیر جوانی توسط دانشمندان
    3. ساخت نوعی سرامیک که غذا روی آن گرم می ماند!
    4. راز شاد زیستن از زبان میوه ها